Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys

Kanta-Hämeen vuoden 2024 ohjelmaa

Hämeenlinnassa kokoonnumme Kanta-Hämeen  Näkövammaisten toimitilassa, osoitteessa Brahenkatu 27, Hämeenlinnassa. Tila sijaitsee samassa talossa kuin Lounas Kahvila Hermanni. Sisäänkäynti tilaan on sisäpihalta, jossa on myös parkkipaikka.

Ti 27.2. klo 13.00 – vertaistuki-iltapäivä Kokoonnumme Näkövammaisten toimitilaan Brahenkatu 27, Hämeenlinna. Ohjelmassa tutustuminen MeniTukeen ja vapaata keskustelua. Yhdistys tarjoaa kahvit/teet kastettavan kera.

Ti 26.3. Vuosikokous klo 13.00
Kokouskutsu Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys ry:n vuosikokoukseen. Kokouspaikka on Kanta-Hämeen Näkövammaisten toimitila, Brahenkatu 27, Hämeenlinna. Ennen kokousta, yhdistys tarjoaa kahvit kastettavan kera. Kokouksessa käsitellään vuosikokoukselle kuuluvat sääntömääräiset asiat, yhdistyksen hallituksen esitys yhdistyksen uusista säännöistä ja nimestä. Liiton laatimat mallisäännöt yhdistyksille löytyvät liiton verkkosivulta -> Tietoa liitosta ->Säännöt; yhden kokouksen säännöt.

Tervetuloa mukaan päättämään yhteisistä asioista!

Huhtikuussa viikolla 15 vietetään valtakunnallista Huimausviikkoa. Yhdistyksen hallituksen jäsenten juttusille voi poiketa torstaina 11.4. klo 10-12 OLKA-pisteelle Kanta-Hämeen keskussairaalalle.
_ _ _

Kiitos kuluneesta vuodesta ja tapaamisiin taas uuden vuoden puolella! Pyydämme ehdotuksia, mitä Sinä haluaisit yhdistyksen järjestävän ensi vuonna esim. luennon aihe tai kesäretkikohde.

Kaikille  Hyvää vuotta 2024!
Toivottaa Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys ry:n hallitus

Oletko kiinnostunut vapaaehtoistehtävistä?
Yhdistys järjestää monenlaista toimintaa, joissa voisit olla apuna, sillä lisäapu on aina tervetullut! Ota yhteyttä, jos tunnet, että voit osaltasi auttaa yhdistystämme toimimaan.
Yhteystiedot sähköpostitse kantahame.meniere(at)gmail.com tai puhelimitse Silja Satama 040 087 1757.

Kulttuurikerho

Yhdistyksen hallitus on perustanut kulttuurikerhon, jonka vetäjänä toimii Pirjo Valokorpi.  Hänelle voi ehdottaa erilaisia tapahtumia, retkiä jne. joita yritämme järjestää jäsenistölle. Hänen s-postiosoitteeseensa on  pirjo.valokorpi(at)gmail.com

Perustettu uusi Facebook-tukiryhmä

Suomen Meniere - ja Huimaus -vertaistukiryhmä. Ryhmällä on liiton puheenjohtajan kannatus ja toiminnanjohtaja Nina Kallunki on yhtenä ylläpitäjistä.

Seuratkaa Hämeenlinnan kaupunkiuutisten seurapalstaa, jossa ilmoittelemme tapahtumistamme!

TERVETULOA KUUKAUSITAPAAMISIIN, NÄHDÄÄN!

Kanta-Hämeen Meniere-yhdistyksen omat sivut.

Toivomme jäsenistöltä ehdotuksia tulevaan toimintaan, ideoikaa ja kertokaa meille, otamme ne kiitollisuudella vastaan.

Ilmoitathan muuttuneet yhteystiedot, osoitteet ja sähköpostit joko yhdistyksen tai liiton sihteerille.

HALLITUS 2023

Raija Linna, puheenjohtaja
Kalasuontie 4, 13900 Pekola
050 410 1805 (mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos)
raijalinnan(at)gmail.com

Tuija Linna, sihteeri
050 536 7976 (mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos)
tuijalinnan(at)gmail.com

Riitta Ringman

Silja Satama, varapuheenjohtaja
040 087 1757, silja.satama(at)gmail.com

Varajäsenet

Terttu Niittymäki
050-468 8787, terttu.niittymaki42(at)gmail.com

Pirjo Valokorpi
Yhteystiedot yllä (Kulttuurikerho)

Vertaistukihenkilöt

Raija Linna ja Tuija Linna yhteystiedot yllä.

Silja Satama yhteystiedot yllä.

Kaikille uusille jäsenille: Tervetuloa yhdistykseemme!

Meitä oli vuoden 2023 alussa 74 jäsentä. Varsinainen jäsenmaksu on 25 €/vuosi ja kannatusjäsenmaksu on 30 €/vuosi

Jos läheinen haluaa liittyä omaisjäseneksi, se onnistuu ilmoittamalla yhdistyksen sihteerille. Omaisjäsenen jäsenmaksu on 10 €. Siten omaisjäsen saa samat etuudet kuin varsinainen jäsen.

Voit liittyä jäseneksi tästä, valitse paikallisyhdistykseksi Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys, niin saat jäsenkirjeen ja kaikki jäsenyyden edut.  (Linkki avautuu sisäiselle sivulle). Voit liittyä  soittamalla puh. 044 980 2412 tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen jasenrekisteri(at)suomenmeniereliitto