Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys

Kanta-Hämeen vuoden 2023 suunniteltuja tapaamisia:

Hämeenlinnassa kokoonnumme Kanta-Hämeen Näkövammaisten toimitilassa, osoitteessa Brahenkatu 27, Hämeenlinnassa. Tila sijaitsee samassa talossa kuin Lounas Kahvila Hermanni. Sisäänkäynti tilaan on sisäpihalta, jossa on myös parkkipaikka.

Tammikuu 2023

To 19.01.2023 klo 14.00

Kokoonnumme Hattulan kirjastossa, tila Rana,

Kirjavinkkaus tapahtuma, osoite: Kauppatie3, 13720 Parola. Vetäjänä toimii kulttuuripalvelupäällikkö Minna Linna-Vuori.

Kahvitarjoilu!! Kirjaston edessä ilmaisia parkkipaikkoja.

Tervetuloa mukaan!

Helmikuu 2023

Ma 13.2.2023 klo 17.00

Kuukausitapaaminen, aiheena ravitsemustieto. Neljännen vuoden terveydenhoitajaopiskelija Minna Malvisalo tulee kertomaan millainen päivittäinen lautasmalli on ikäihmisille. Mistä saa kuituja ja miksi niitä tarvitaan? Voiko suolan jättää kokonaan pois? Kuinka paljon suolaa tarvitsee ja milloin esim. päivittäinen suositus jo ylittyy?

Kahvitarjoilu kastettavan kera 3€

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Tervetuloa!

Kulttuurikerho

Yhdistyksen hallitus on perustanut kulttuurikerhon, jonka vetäjänä toimii Pirjo Valokorpi.  Hänelle voi ehdottaa erilaisia tapahtumia, retkiä jne. joita yritämme järjestää jäsenistölle. Hänen s-postiosoitteeseensa on  pirjo.valokorpi(at)pp.inet.fi

Perustettu uusi tukiryhmä

Suomen Meniere - ja Huimaus vertaistukiryhmä. Jolla on jo liiton puheenjohtajan kannatus ja toiminnanjohtaja Nina Kallunki on yhtenä ylläpitäjistä.

Seuratkaa Hämeenlinnan kaupunkiuutisten seurapalstaa,

jossa ilmoittelemme tapahtumista.

TERVETULOA                KUUKAUSITAPAAMISIIN, NÄHDÄÄN!

Kanta-Hämeen Meniere-yhdistyksen omat sivut.

Toivomme jäsenistöltä ehdotuksia tulevaan toimintaan, ideoikaa ja kertokaa meille, otamme ne kiitollisuudella vastaan.

Ilmoitathan muuttuneet yhteystiedot, osoitteet ja sähköpostit joko yhdistyksen tai liiton sihteerille.

HALLITUS 2022

Raija Linna, puheenjohtaja

Kalasuontie 4,

13900 Pekola

050 410 1805 (mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos)

raijalinnan(at)gmail.com

Tuija Linna, varapuheenjohtaja  ja sihteeri
050 536 7976 (mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos)

tuijalinnan(at)gmail.com

Riitta Ringman

Silja Satama

silja.satama(at)gmail.com

Varajäsenet

Terttu Niittymäki

terttu.niittymaki42(at)gmail.com

Pirjo Valokorpi
Yhteystiedot yllä (Kulttuurikerho)

Vertaistukihenkilöt:

Raija Linna ja Tuija Linna yhteystiedot yllä.

Anita Ojanen

anita.ojanen.meniere(at)gmail.com

Silja Satama yhteystiedot yllä.

Kaikille uusille jäsenille: Tervetuloa yhdistykseemme!

Meitä on vuoden 2022 alussa 71 jäsentä. Varsinainen jäsenmaksu on 25 €/vuosi ja kannatusjäsenmaksu on 30 €/vuosi

Jos läheinen haluaa liittyä omaisjäseneksi, se onnistuu ilmoittamalla yhdistyksen sihteerille. Omaisjäsenen jäsenmaksu on 10 €. Siten omaisjäsen saa samat etuudet kuin varsinainen jäsen.

Voit liittyä jäseneksi tästä, valitse paikallisyhdistykseksi Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys, niin saat jäsenkirjeen ja kaikki jäsenyyden edut.  (Linkki avautuu sisäiselle sivulle). Voit liittyä  soittamalla puh. 044 980 2412 tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen jasenrekisteri(at)suomenmeniereliitto