Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys

Kanta-Hämeen vuoden 2022 suunniteltuja tapaamisia:

Hämeenlinnassa kokoonnumme Kanta-Hämeen Näkövammaisten toimitilassa, osoitteessa Brahenkatu 27, Hämeenlinnassa. Tila sijaitsee samassa talossa kuin Lounas Kahvila Hermanni. Sisäänkäynti tilaan on sisäpihalta, jossa on myös parkkipaikka.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Kesäkuu:

Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys Kesäkuun 2022 kulttuuritapaaminen:

Tutustumme Hämeenlinnan taidemuseon Meidän valintamme - näyttelyyn to 9.6. klo 17.

Kierrämme Hämeenlinnan taidemuseon omista kokoelmista, oman henkilökunnan valitsemista teoksista kootun näyttelyn oppaan johdolla. Saamme siis asiantuntevaa ja kiinnostavaa tietoa tähän taidemuseon 70-vuotisjuhlanäyttelystä. Opastus alkaa klo 17 ja kestää 45 min.

Halutessasi voit tutustua itsenäisesti näyttelyyn ennen opastusta. Kierroksen jälkeen ei ole enää aikaa jäädä Taidemuseolle, sillä se suljetaan klo 18.

Lunasta lippusi taidemuseoon tullessasi. Eläkeläisiltä 10 € ja työssäkäyviltä 12 €. Näyttelyyn tutustuminen on maksuton niille, joilla on Museokortti. Muistathan ottaa sen mukaan.

Ilmoitathan osallistumisestasi, jotta tiedämme hieman lukumäärää ja osaamme odotella. Saavuthan paikalle hyvissä ajoin voidaksesi maksaa lippusi kassalla ja jättää laukkusi ja takkisi lokeroon. 15 – 20 minuuttia riittänee hyvin.

Ilmoitustasi odottelen sähköpostiin pirjo.valokorpi@pp.inet.fi

Hämeenlinnan taidemuseon osoite on Viipurintie 2, 13200 Hämeenlinna

Ma 13.6. klo 14.00 vertaistuki/jäätelötapaaminen Lahdessa Makasiinikahvila, Satamakatu 7

Hämeenlinnasta pääsee kimppakyydillä, jolloin matkustajat osallistuisivat 10 € matkakuluihin. Kimppakyyti lähtee kohti Lahtea Hämeenlinnan Prisman parkkipaikalta klo 12. Kyytiin voi tulla myös matkalta. Paremmat tiedot reitistä saa ilmoittautuessasi.

Jos tarvitset kimppakyytiä, ilmoittaudu viim. 10.6. raijalinnan(at)gmail.com tai Silja Satamalle 0400 871 757. Tapahtumaan vapaa pääsy.

Elokuu:

Ma. 15.8. klo 17.00 Hyvinvointi-/vertaistukitapaaminen

Tavataan Aulangon Katajiston Lasirantasaunalla. Siellä on 2 erillistä saunaa pesu- ja pukuhuoneineen sekä yhteinen oleskelutila ja katettu terassi. Olemme varanneet aikaa kolme tuntia, jotta ehdimme nauttia saunasta ja uimisesta sekä saunakahvit/teet päälle.
Tapaamiseen tulee ilmoittautua, sillä 20 ensiksi ilmoittautunutta pääsee mukaan. Ilmoittautuminen ja erikoisruokavalio tulee ilmoittaa tuijalinnan(a)gmail.com tai Silja Satamalle puh. 0400 - 871 757 viimeistään maanantaina 8.8.
Yhdistys tarjoaa kahvin/teen kastettavan kera.

Tervetuloa!

Kanta-Hämeen Meniere-yhdistyksen hallituksen väki toivottaa kaikille jäsenille aurinkoista ja lämmintä kesää!

Kulttuurikerho

Yhdistyksen hallitus on perustanut kulttuurikerhon, jonka vetäjänä toimii Pirjo Valokorpi.  Hänelle voi ehdottaa erilaisia tapahtumia, retkiä jne. joita yritämme järjestää jäsenistölle. Hänen s-postiosoitteeseensa on  pirjo.valokorpi(at)pp.inet.fi

Seuratkaa Hämeenlinnan kaupunkiuutisten seurapalstaa,

jossa ilmoittelemme tapahtumista.

TERVETULOA                KUUKAUSITAPAAMISIIN, NÄHDÄÄN!

Kanta-Hämeen Meniere-yhdistyksen omat sivut.

Toivomme jäsenistöltä ehdotuksia tulevaan toimintaan, ideoikaa ja kertokaa meille, otamme ne kiitollisuudella vastaan.

Ilmoitathan muuttuneet yhteystiedot, osoitteet ja sähköpostit joko yhdistyksen tai liiton sihteerille.

HALLITUS 2022

Raija Linna, puheenjohtaja

Kalasuontie 4,

13900 Pekola

050 410 1805 (mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos)

raijalinnan(at)gmail.com

Tuija Linna, varapuheenjohtaja  ja sihteeri
050 536 7976 (mielellään tekstiviesti tai sähköposti, kiitos)

tuijalinnan(at)gmail.com

Riitta Ringman

Silja Satama

silja.satama(at)gmail.com

Varajäsenet

Terttu Niittymäki

terttu.niittymaki42(at)gmail.com

Pirjo Valokorpi
Yhteystiedot yllä (Kulttuurikerho)

Vertaistukihenkilöt:

Raija Linna ja Tuija Linna yhteystiedot yllä.

Anita Ojanen

anita.ojanen.meniere(at)gmail.com

Silja Satama yhteystiedot yllä.

Kaikille uusille jäsenille: Tervetuloa yhdistykseemme!

Meitä on vuoden 2022 alussa 71 jäsentä. Varsinainen jäsenmaksu on 25 €/vuosi ja kannatusjäsenmaksu on 30 €/vuosi

Jos läheinen haluaa liittyä omaisjäseneksi, se onnistuu ilmoittamalla yhdistyksen sihteerille. Omaisjäsenen jäsenmaksu on 10 €. Siten omaisjäsen saa samat etuudet kuin varsinainen jäsen.

Voit liittyä jäseneksi tästä, valitse paikallisyhdistykseksi Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys, niin saat jäsenkirjeen ja kaikki jäsenyyden edut.  (Linkki avautuu sisäiselle sivulle). Voit liittyä  soittamalla puh. 044 980 2412 tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen jasenrekisteri(at)suomenmeniereliitto