Keski-Suomen Meniere-yhdistys

Menieren-tautia sairastavan vertaistukena jo vuodesta 1993.

Arvoisa Keski-Suomen Meniere yhdistyksen jäsen.

Syksy on lopuillaan ja kohta alamme valmistautua talven tuloon. Toivottavasti saamme kuitenkin vielä nauttia loppusyksyksystä ja luonnosta.

Vuosi on kohta ohi ja Keski-Suomen Meniere yhdistyksen hallitus on kokoontunut vuoden aikana muutaman kerran asioiden parissa.

Yhdistyksellä on ollut perinteenä loppuvuodesta tarjota ruoka jäsenilleen. Olemme yleensä kokoontuneet yhteenpaikkaan, mutta alueen laajuudesta johtuen kokeilemme eri vaihtoehtoa, jolla tavoittaisimme mahdollisimman laajasti jäsenet.

Tänä vuonna olemme jakaneet ruokailu mahdollisuuden eri puolille aluetta kolmelle paikkakunnalle.  Toivomme saavamme kokemusta ja palautetta, minkä pohjalta toimia jatkossa. Alla näkyvät paikkakunnat ja yhteyshenkilöt yhteystietoineen. Valitse niistä mieluisin vaihtoehto ja ilmoittaudu alueen yhteyshenkilölle ja mainitse mahdollinen eritysruokavalio.

Ruokailut tapahtuu, joka paikkakunnalla torstaina 24.11.2022 alueen vastaavan valitsemassa paikassa.

Marja-Leena Kyrö (Pohjoinen Keski-Suomi)Ilmoittautuminen 18.11. mennessä.Puh:  040-6629773 tai sp; marjaleena.kyro@gmail.com  Ruokailu tapahtuu - Ravintola Takkatupa – Pihtipudas, alkaen klo 12:00

Ulla Berg (Jyväskylän seutu)Puh; 0400-649425 sp ulla.berg6@gmail.com ilmoittauminen  viestillä 21.11. mennessäRuokailu tapahtuu; Cafe Agape, Yliopistonkatu 15, (Vanha Kauppahalli) Jyväskylä.

Heikki Martikainen (Pieksämäen seutukunnat)
Puh; 044-2189794, sp;koivunen.martikainen@gmail.com.lmoittautumien 21.11 mennessä. Ruokailu tapahtuu Ravintola Ukko bistro, veturitallit, Pieksämäki klo 17.30 alkaen

Keski.Suomen Meniere yhdistys

Heikki Martikainen, puheenjohtaja

Keski-Suomen Meniere-yhdistys on perustettu vuonna 1993. Yhdistyksen tarkoituksena on antaa vertaistukea menieren-tautia sairastaville. Ensimmäinen koettu huimauskohtaus on eräällä tavalla kaikkein vaikein. Tässä vaiheessa kaikenlainen tieto ja tuki on sairastuneelle hyvin tärkeää. Tässä yhdistys pyrkii olemaan tukena. Vertaistukihenkilöt auttavat sinua ensinnäkin antamalla tietoa taudista ja ruokavaliosta, mutta ennen kaikkea tukevat ja rohkaisevat kertomalla, miten selviät taudin kanssa eri tilanteissa. Ota rohkeasti yhteyttä!

Keski-Suomen Meniere-yhdistyksen kotisivut. Täältä löydät mm. meidän tukihenkilöt ja tapahtumat.  (Linkki avautuu ulkoiselle sivulle Keski-Suomen Meniere-yhdistyksen sivulle).

VERTAISTUKI

Vertaistukihenkilöt:

Puh. ‭+358 50 581 5324

WhatsApp-ryhmä:

Tervetuloa Keski-Suomen menierikkojen WhatsApp-ryhmään! Tarkoitus onjakaa vertaistukea. Asiat pysyvät ryhmän sisällä, niitä ei kerrota ulökopuolisille. Mikäli haluat mukaan, niin lähetä tekstiviestillä etunimeri puhelinnumerron: 040 416 2818/Teijo.

HALLITUS VUONNA 2021

Heikki Martikainen, puheenjohtaja

Pieksämäki

koivunen.martikainen@gmail.com