Uudenmaan Huimaus- ja Meniere-yhdistys

iina.pasanen@pp.inet.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Kuva Kaarina Hakkarainen-Hassi

Jäsenyys

Liity jäseneksi. Valitse paikallisyhdistykseksi Uudenmaan Meniere-yhdistys, niin saat jäsenkirjeen ja kaikki jäsenyyden edut.  (Linkki avautuu sisäiselle sivulle). Meniere-liitto lähettää jäsenmaksut keväällä, jäsenmaksu 25 euroa. On tärkeää maksaa jäsenmaksu, sillä jos se jää hoitamatta, niin vuoden lopulla putoaa pois jäsenrekisteristä.

Tiedotamme tapahtumista Balanssi-lehdessä, jäsenkirjeissä sekä Huimaus- ja Meniere-liiton verkkosivulla. Ohjelmamuutoksia päivitetään YLEn teksti-tv-sivuilla 559.

Monelta Uudenmaan Huimaus- ja Meniere-yhdistyksen jäseneltä puuttuu  edelleen jäsenrekisteristä sähköpostiosoite tai se on muuttunut. Jotta jäsenkirjeemme ja ohjelmat tavoittaisivat kaikki, pyydämme sinua päivittämään liiton jäsenrekisteriin muuttuneet tietosi: nimi, osoite, puhelinnumero ja erityisesti  sähköpostiosoite. Jäsenrekisteri löytyy osoitteesta https://www.huimausjameniereliitto.fi/

Muutostiedot voi lähettää myös Suomen Meniere-liiton sähköpostiosoitteeseen: jasenrekisteri@suomenmeniereliitto.fi

Tapahtumiamme 2024:

Ke 20.3.2024 klo 17.30 sääntömääräinen vuosikokous Oodissa
Sen jälkeen vietämme vertaistuki-iltaa, jolloin saamme vieraaksemme Pia Kilpeläisen, joka on menieerikko sekä Aivovammaliiton viestintävastaava. Kahvitarjoilun vuoksi ilmoittautumiset Riitta Järviselle p. 045 109 0450 viimeistään 11.3.

Ke 17.4.2024 klo 17 Vertaistuki-ilta Oodissa
Huimaus- ja Meniere-liiton toiminnanjohtaja Nina Kallunki Oulusta vierailee yhdistyksessämme. Nina esittää sanoin ja kuvin tietopaketin Menieren taudista. Mukana illassa myös liiton viestinnästä vastaava Jenni Ruotsalo. Kahvitarjoilun vuoksi ilmoittautumiset Riitta Järviselle p. 045 109 0450 viimeistään 8.4.