Etelä-Pohjanmaan Meniere-yhdistys

Tervetuloa mukaan Etelä-Pohjanmaan meniereyhdistyksen toimintaan syksyllä 2022!

Kesäretki lauantaina 10.9.2022 suuntana KAUHAVA JA HÄRMÄT
BUSSIN AIKATAULU: Lähtö klo 10.00 Seinäjoki, Päivölän Citymarket (Tokmannin puoleinen pääty), n. klo 10.30 Lapua, ABC (mahdollisten kyytiläisten nouto), n. klo 10.45 Kauhava, ABC
OHJELMA: (opas mukana koko retken ajan) Tutustuminen vanhan Kauhavan alueeseen
ja kirkkoon kirkon tapahtumien salliessa. Härmän kylpylässä noutopöytälounas. Alahärmässä mm. vierailu kirkossa kirkon tapahtumien salliessa, Power Parkin alue. Päiväkahvit Bakery Voilassa. Kahvien jälkeen vielä lyhyt kiertely Kauhavalla. Kotimatka alkaa n. klo 16.00. Oppaalla on muitakin ideoita. Ilmoittautuminen (erityisruokavalioineen) Sirkalle 28.8. mennessä 040-5122489. Retken hinta on 40€/hlö, maksetaan yhdistyksen tilille. Ilmoita jos tulet kyytiin matkan varrelta.

Maanantaina 31.10 klo 18.00 Kuulopisteen edustaja tulee esittelemään kuulon apuvälineitä. Järjestötalolla Ruukintie 1, 3.Krs, (ent. Omenahotelli). Kahvitarjoilu.

Hotelli-ravintola Alman parvikabinetti on varattu lauantaina 3.12. klo 14 alkaen yhdistyksemme joululounasta varten. Hinta 25€/hlö maksetaan yhdistyksen tilille.  Ilmoittautuminen (erityisruokavalioineen) Sirkalle 27.11  mennessä 040-5122489. Pikkupaketti mukaan.

YHTEYSTIEDOT

Yhdistyksemme tilinumero on FI48 4108 0011 0417 07. Tilille voit halutessasi maksaa myös kannatusjäsenmaksun 10€.

Toivomme runsasta osanottoa tilaisuuksiimme.

Sirkka Mäkelä, puheenjohtaja
makelasirkka2(at)gmail.com